2f. Dzīvo organismu dažādība, iedalījums, mikroskops
Kaitēkļi puķu podā
0
Novērojumu var izmantot temata apguvei par ekosistēmām un dzīvo organismu mijiedarbību, pilnveidojot skolēnu novērošanas prasmes un prasmi strādāt ar mikroskopu.
Kas dzīvo puķūdenī?
1
Interesants pētnieciskais darbs sākumskolā un pamatskolā, mācoties par dzīvo organismu daudzveidību, kurā skolēni paši pārliecinās, ka pastāv dzīvie organismi, kurus nevar saskatīt ar neapbruņotu aci.
Darbs nav sarežģīts un izpildāms vienas mācību stundas laikā.
Kaitēkļi puķu podā NP
0
Novērojums pielietojams temata apguvei par ekosistēmām un dzīvo organismu mijiedarbību, pilnveidojot skolēnu novērošanas prasmes un prasmi strādāt ar mikroskopu. |
Kas dzīvo puķūdenī? NP
0
Interesants pētnieciskais darbs sākumskolā un pamatskolā, mācoties par dzīvo organismu daudzveidību, kurā skolēni paši pārliecinās, ka pastāv dzīvie organismi, kurus ar aci saskatīt nevar. Darbs nav sarežģīts un izpildāms vienas mācību stundas laikā.
Mikroskops un lupa NP
1
Izpēta un salīdzina mikroskopu un lupu. Skaidro kopīgo un atšķirīgo mikroskopa un lupas uzbūvē un pielietošanā.
Cepurīšsēņu sporas NP
0
Eksperimentā sēnei nogriež kātiņu, cepurīti uzliek uz baltas papīra lapas ar lapiņā uz leju un apsedz ar stikla burku. Nākamajā dienā paceļ sēnes cepurīti, lai apskatītu radušās sporas. Eksperiments skaidro sporu rašanās procesu.